Katten o jag

Befinner mig hemma i föräldrahemmet i Askersund. Men det är bara jag och Findus hemma.

Findus är katt och väldigt sympatisk.
Vi sitter och ser på TV.
Vi säger inte så mycket till varandra. Men det är skönt att bara sitta tyst ibland.
Det behövs inte sägas så mycket. Jag tror jag vet ungefär vad Findus tänker, för han spinner belåtet.

På TV:n säger dom att Kadaffi är död. Men det verkar inte Finus bry sig om. Jag vet inte heller om jag bry mig så mycket. Det är ju så mycket man ska bry sig om.

För dom löpintresserade kan jag meddela att jag ska springa DM 12km imorgon. Det blir roligt. Ännu roligare blir det nästa helg när det är kvaltävling till Nordiska-mästerskapen. Då jävlar blir det åka av.
Formen känns rättså bra, fast jag inte har tränat så mycket som jag hade tänkt att göra denna höst.

på återseende

PS: observerar att jag inte har så mycket bilder på bloggen. Får se om det kommer bli ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0