Nordic XC champinjon-chips

(champinjon-chips, kan det finnas en marknad för det?)

Är hur som helst formellt uttagen till Nordiska nu. Trevligt. Faktiskt mitt tredje landslagsuppdrag för året - det året som jag för övrigt bedömer vara mitt absolut sämsta någonsin rent utvecklingsmässigt och ställt i relation till mina förväntningar - och med tanke på det kanske inte året varit så dåligt endå...

Aja, så nu är det bara att träna på en vecka, sedan ligga på soffan en vecka (och kanske äta champinjonchips?) och sedan ska formtoppen sitta som en sommarkeps på ett gossebarns huvud!

Extra roligt var att "Senor Don Kingis Tonus Kingstedt" också blev uttagen, så jag kan få chansen att slå honom igen ;)


Jag tycker att layouten på den här loggan säger allt om eventets glamourösitet. Vi snackar inte om nån tillställning som kommer få världen att vallfärda till Uddevalla.

mvn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0