grispass

Igår körde jag ett riktigt svinigt pass. Trevligt då att vi var ett litet gäng, som förutom mig bestod av Fidde Johansson, Åhwall, Richard Emilsson och Cissi Cleist.

Passet såg ut ungefär såhär

2*3200 (på en 1600m lång slinga): vila 2'30''
2*800 (mestadels uppför) : vila jogg nedför ca 1.30-2'

Det var ganska jobbigt. Bör tilläggas att vissa, av Holgersson utvalda, partier på en stig ICKE var belysta i det totala bäckmörkret som rådde. Jag och åhwall var dock föredömligt utrustade med pannlampa.

Idag blir det Holgers klassiska stads-orientering (utan kontroller och på en karta som lämnar lite åt fantasin). Dom brukar ta ca 90-100minuter, så jag får nog en fin runda i Linköping framåt kvällen

mvh

Kommentarer
Postat av: sanna

2 miles is tha shit!

2011-11-07 @ 21:51:19
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0